Saturday 25 February 2017

Kim Fad bagi hadiah ???

Hari tu aku ada join giveaway from Kim Fad . Korang kenal tak Kim Fad ni . Selalunya orang panggil Kak Fad la . Dulu-dulu aku tak ingat tahun bila kecoh satu Malaysia pasal gadis melayu kawin dengan mat Korea . Google je mesti keluar punya . Kira femes la diorang time tu and still sampai sekarang . Okay back to the story ... satu hari yang tak berapa nak best aku layan live instagram Kak Fad . Boleh follow sini @snfad_diela . Dah aku layan tu sampai habis la jugak sebab dia banyak share tips kecantikan dan product-product Korea . Best sebab aku memang suka kalau bab-bab macam ni . Jadi lastt sekali nak habis dah dia cakap nak buat giveaway . Syarat dia simple je ..khas untuk orang yang tengok live time tu sebab soalan dia suruh kita sertakan night skincare routine yang dia pakai . Ha tu je . Pastu hadiah dapat mask camtu lah n barang-barang lain .

Dannn aku pun join lepas dia update kat instagram . Ada banyak la soalan . Kiranya main no 1 tu kena jawab . Pastu kalau tak tahu boleh jawab soalan lain gitu . Aku pulak list kan jawapan semua soalan yang dia bagi . Hahahahaha . Apa aku kesah kan even thought jawapan dalam English tunggang terbalik . Ramai la jugak yang participate . Aku cam tak berharap menang pon senanya . *awal-awal dah pasrah .

The next morning , aku bukak phone tengok ada orang tag kat instagram. Aku dah macam sapa duhh . Pastuuu tengok-tengok Kak Fad tag ... omgggg aku one of the winners untuk giveaway tuh . Dua orang je dapat . Serious aku cakap memang tak percaya gila .. Korang boleh la stalk ig Kak Fad ada dia post . Pastu dia dm aku!!!!! omgg lagi ... dia nak details ..aku pon bagi . Yang bestnya dalam beberapa minit lepastu terus dia hantar tracking number . 

Esok lusa tu aku dapat barang . Punya la excited tengok barang dah sampai ... Tadaaa tengok ni aku dapat apa .





💂


See barang yang dia bagi .... Banyak gila kan . Aku memang excited gila sebab semua barang korea dan ORIII ! walaupun semua tu trial set tapi okay la kan ..aku boley try and sapa tahu boleh beli untuk pakai terus . Yang penting semua product tu brand yang memang femes .. Likes Nature Republic , Missha , The Face , Tony Moly , Etude House  ...macam-macam la lagi . Pastu dapat socks yang cute , set sudu dan chopstick dannn lipstick fron Banila.Co tauuuu ... Banila.co ni aku selalu usha kat Hermo ..semua cantik-cantik pastu jeling je kat Mid Valley hari tu ... Hahahah rezeki aku la kot dapat ni .

Alhamdulillah ...Okay la itu je nak share .. btw banyak la jugak aku try dan serious beb memang besttt .. Skincare from Korea memang tiptop .. Byee